Mücevher tasarımcısı bir aileden gelen FRED SAMUEL genlerinde olan zarifliğini mücevherlerine yansıtmayı ve 75 yıldır modada Fransızların lüks kavramının sembolü olmayı başarmıştır.
Fred gücünü, kalıcı ve sadık müşteri yaratma anlayışı ile her geçen gün büyütürken, dünyaca tanınmış ve 55 ülkede dağıtım ağı bulunan prestijli bir marka haline gelmiştir.
Ürünlerinin alametifarikası çerçevelerin gözlük zanaatkârları tarafından 274 kez elde işlem görerek üretilmesindedir. Her bir ürünün kendisine ait özel seri numarası vardır ve bu numaralar her gözlüğün saplarına özenle işlenir.
Üretimde Altın, Platinyum, Paladyum gibi değerli kaplamalar; Elmas, yakut, safir, lal taşı, inci, ametit, kuvars gibi değerli taşlar kullanılmaktadır. Taşlar elde zanaatkârlar tarafından mücevher atölyesinde tek tek çerçeveye işlenir. Her bir gözlük modern mücevher segmentindedir.

Celine, her ne kadar 1945 yılında, Celine ve Richard Vipiana Paris'te çocuklar için ısmarlama ayakkabılar üreten bir mağazada hayat bulmuş olsa da, modern modaevinin kuruluşu Vipianaların hazır giyim ürünleri satmaya başladığı 1969 yılına dayanıyor.
Tipik Fransız stilini ve yıllara dayanan tecrübeyi yansıtan Celine, hazır giyim ve aksesuarlarda 1945 yılından bu yana tanınan bir moda markası. 1996 yılında LVMH çatısı altına giren Celine her kadının kendinden bir parça ruh bulduğu en özel global markalardan biri olma özelliğini koruyor.

1846 yılında Madrid'de kurulan LOEWE, deri ürünlerin tasarımı ile başladığı moda sektöründe LVMH' in bir parçası haline gelmesi ile farklı ürün gruplarında da özel tasarım anlayışını hayranları ile buluşturdu. 2014 yılında, yeni atanan yaratıcı yönetmen Jonathan Anderson, markanın yeniden yapılandırılmasını sağlayarak temel değerlerini ve görsel kimliğini günümüz modası için yeniden yorumlamıştır. Son olarak, hazır giyim ve aksesuar koleksiyonlarını Paris Moda Haftası’nda sunduktan sonra Loewe’ü trend belirleyici bir marka haline getirdiğini kanıtlamıştır.

Marka 1970 yılında Kenzo Takada tarafından kurulmuştur. Kenzo bünyesine 2011 yılında çalışan Humberto Leon, Carol Lim ve Newyork City yenilikçi yaklaşımlarını tasarımlara da taşımış ve markanın kimliğini çok farklı bir bakış açısına yönlendirmiştir.
Kenzo optik ve güneş gözlüğü koleksiyonlarını özgür, renkli, orijinal, trend ve çok kültürlü bir stilde tasarlayarak ürünlerini çeşitli sıfatlamalar ile tanımlamaktadır.
Özel desen ve yüksek kaliteli malzeme ile üretilen gözlükler 25-50 yaş arası özgür ruhlu, renkli, çok kültürlü kişilere hitap etmektedir. 2012 yılı itibariyle hızlı bir yükselişe geçen markanın gözlük saplarındaki metal parçalarda Kenzo mücevherlerinden, saplardaki çiçekli desenler de Kenzo hazır giyimden esinlenmiştir.

Berluti, 1895'ten bu yana erkek modasında fantezi ve klasikliği bir araya getirerek kendine özgü bir tarz geliştirmiştir. Tasarım, deri kalitesi, kumaş seçimi ve kesim hassasiyeti uzmanlığı, ideal erkek gardırobunun imzalarını oluşturmuştur. Bu özelliklerini 2018 yılında gözlük üretiminde de kullanarak en önemli erkek aksesuarı sayılan gözlüğe farklı bir moda anlayışı kazandırmıştır

FENTY, LVMH grubunun 1987’den beri yarattığı ilk moda evi olmasının yanında, grubun çatısı altında bir kadın tarafından kurulan ilk marka olma özelliğini taşıyor.
Rihanna’nın hayali olan ve uzun zamandır hazırlıkları yapılan proje hazır giyim, gözlük ve aksesuarları kapsıyor.
Geleneksel sınırların ötesinde dünya çapındaki lokal kadın topluluklarından esinlenen FENTY, kadınların içindeki özgürlükten ilham alıyor. İşte tam da bu sebeple markanın kreatif direktörü Robyn Rihanna Fenty ; kadınların her gün değişen türlü ruh hallerini kucaklayarak, duygularını dış görünüşlerinde de özgürce yansıtmalarını sağlayan kreasyonlar tasarladıklarını her fırsatta dile getiriyor.

Ana Hickmann, 2002 yılında Brezilya’da, TOP model Ana Hickmann ve GO Eyewear arasında yapılan bir iş birliği ile kuruldu.

Anna Hickmann çok kısa bir zamanda Brezilya’da zarafet, estetik, yenilik ve tasarım ilkelerine dayanan 1 numaralı kadın markası haline geldi.

Koleksiyonlarında,tasarımında ve teknolojisinde bir araya getirdiği zarafetten dolayı son tüketici tarafından hızla tanındı. Her zaman sofistike ve bağımsız kadınlara adanmış koleksiyonlarıyla, bugünün kadınlarının sosyal hayatında daha çekici bir yer alıyor.

Cennet plajlarının ortasında, hindistancevizi ve sambanın anavatanı Brezilya’da doğan marka moda trendlerini bilen, giderek gri ve üniform bir dünyada kendilerini farklılaştırmak için sanatı ve gerçekten eşsiz şekilleri takdir edenler için yaratıldı. Marka kurulduğu günden bu yana ilkelerini koruyarak her geçen gün büyümeye devam ediyor.

2010 yılında kurulan T-Charge Eyewear, tasarımdan çok teknolojiyi önemseyenlerin klasik ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde tasarlanmıştır. T’nin Titanyum ve Teknoloji'yi temsil etmesinin en büyük sebebi markanın hedefinin yüksek kaliteli malzeme tercihi ile moda sektöründe yer almak istemesidir.
Marka son yıllarda referanslarını en yeni trendler ve dokularla harmanlayan tasarımlar sunuyor. Çok sayıda retro koleksiyonu hedef kitlesi ile buluştururken her zamanki gibi kaliteli malzemeleri titanyum, asetat ve gerçek ahşabı özgürce kullanmaktan hiç çekinmiyor.

Bir yüz yıl içerisinde inşa edilen "Cerruti 1881", günümüzde stilin baş referansı haline gelmiş zarafet, lüks ve kalitenin ana sembollerini tasarımlarında açık bir şekilde hissettiriyor.
Bugün, İtalyan geleneksel lüks üretimini tipik Paris modernliği ve zarafeti ile birleştiren "Cerruti 1881", üretimindeki detay ve kusursuz malzeme seçimi sayesinde lüks segmentte dünyada itibar sahibi bir marka halini almıştır. "Cerruti 1881" stili her zaman yeniliklerin ön planında, öncü ve zamansız bir biçimde hafif, akıcı, kusursuzdur. Gözlük tasarım anlayışı ve el yapımı özel asetatlar ile birinci sınıf metal çerçeveler markanın doğal zarafetini yansıtmaktadır. "Cerruti 1881" tasarladığı gözlüklerle çok zarif görünmeyi ayrıca çerçeve-lens kalitesi ve tamamlayıcı aksesuarlarla önemli erkek algısı yaratmayı çok iyi başarmaktadır.

Sanat dünyasının ışıltısından ilham alan BLANCIA Milano erkek ve kadınları, kendinden emin, zarif ve sadedir. Zerafet, koleksiyonun yüm tasarımları için başlangıç noktasıdır.
Özel materyaller, titanyum ve çelik metal parçalar, kusursuz işlenmiş asetatlar, dış bölümlerde Swarovski kristalleri ve değerli taşlarla birleştirilmiştir. Yüksek teknoloji camlar ve uzman işçilik, her bir parçayı geliştirmek ve birleştirmek için harmanlanmıştır. Gözlük, belirgin ve keskin hatlara sahipken, karışık malzemeler ve aksesuarlar hem kalite hem de şıklık için kanıt niteliğindedir.
Sanatsal referanslardan benzersiz tasarımlara ulaşan BLANCIA Milano’da detaylara gösterilen özen sadece bireysel parçalara değil, aynı zamanda tüm koleksiyonun bütününe yansımaktadır

Hermossa, kuruluşundan beri tasarım ile eş anlamlıdır. Sıra dışı çizgisi, trendin ötesine geçen kodlarıyla moda, estetik ve imajı birleştirir. Her bir ürün, sıradanlığı odaklanmış tasarımlara karşı meydan okuyanlar için bir referans haline gelmiştir.
Şehir yaşamından ilham alan yenilikçi bir yaklaşımla Hermossa, trendleri aşan kodlar hazırlar. Sanat, film ve fotoğrafçılık gibi modadan uzak, zaman zaman görünüşte olağandışı bakış açılarını yorumlayan tasarım disiplini ile tutkulu incelemelerden meydana çıkan koleksiyonlar oluşturur.
Deneysellik, Hermossa'nın tercih ettiği bir ifade biçimidir. Her koleksiyonda, paylaşılan estetik kodlar alışılmadık bir perspektiften yeniden yorumlanırken, yeni ürünler teknoloji ve tecrübenin kullanımıyla malzeme sıradanlığına da meydan okumaktadır.

DESPADA, kadınlar, erkekler, gençler ve çocuklar için sürdürülebilir bir şekilde rahatlığı moda ve kalite ile birlikte sunar.
Koleksiyon, dünyanın dört bir yanındaki moda hayranlarının kişisel tarzlarını ifade etmelerine yardımcı olmak için ışıltılı modellerden özel tasarım ürünlere ve günlük gözlüklerden yüksek performanslı spor gözlüklerine kadar geniş bir yelpazeyi içerir.
DESPADA modadan çok daha fazlasıdır.
DESPADA'nın misyonu, uzun süre kullanılmak ve sevilmek üzere tasarlanmıştır., Yaygın olarak erişilebilir, iyi yapılmış, dayanıklı ürünlerle kaliteyi kolay ulaşılabilir bir biçimde sunmaktır.