Fendi is an Italian luxury fashion house that manufactures fur, ready-to-wear, leather goods, shoes, perfumes, eyeglasses, watches and accessories. Founded in Rome in 1925, Fendi is known for its fur and fur accessories and leather products.
Transforming the understanding of luxury into perfection with creativity and wise techniques, Fendi brings together a surprising blend of unexpected cuts and real luxury. The Fendi eyewear collection is a celebration of the extraordinary Italian timeless triumph. Fendi looks at eyewear design from the perspective of a leading Italian fashion house.
Christian Dior, 1905'te Fransa’nın Granville şehrinde doğdu. Dior ailesi hayvancılık sektörünü geliştirerek servet kazandı. 1905'te satın alınan “Les Rhumbs” adlı çok güzel pembe ve gri çizgilerle çizilmiş çakış taşlı bahçesi, güller ile süslenmiş ihtişamlı bir evde büyüdü.
Annesi Madam Madeleine Dior, bahçeyi çok sever yeni evlerine yerleşir yerleşmez ağaç ve çiçekler dikmeye başladı. Gün içerisinde zamanının çoğunu bahçede geçiren Madeleine Dior’un oğlu Christian dior’a ilham kaynağı olduğunu bahçelere, çiçeklere, bitkilere ve arılara olan ilgisini, tutkusunu ortaya koyuyor. 30 avenue Montaigne'deki Hotel Particulier'de 1947'de açılan ilk Christian Dior butiği oldu.
Dior, dönemin büyük moda ikonu Marlene Dietrich de dahil olmak üzere sahne ve ekran yıldızlarını da giydirdi. Eva Peron gibi siyasetçilerin ve iktidardaki kadınların eşlerinin yanı sıra. Kraliyet Majesteleri ayrıca, nişan elbisesi Christian Dior veya Grace Kelly tarafından imzalanan ve Dior ile de nişanlanan Grace Kelly tarafından imzalanan Prenses Margaret gibi Dior’un müşteri listesine kendi nihai aristokrat aurasını da ekledi. 4 Mart 1957, Time dergisi kapağını Christian Dior'a ayırdı. Birkaç gününü dinlenmek ve biraz kilo vermek için Toskana'da (İtalya) bir kaplıca kasabası olan Montecatini'de geçirirken Ekim 1957'de Christian Dior bir kalp krizinden sonra aniden öldü. Moda camiası büyük üzüntü yaşadı. Her şeye rağmen mirasını devam ettirmeyi başaran marka Baby Dior departmanını 1967'de kuruldu. 1969'da ilk Dior gözlük koleksiyonu piyasaya sürüldü.
Christian Dior'dan baş tasarımcı Maria Grazia Chiuri'ye bugün, 70 yılı aşkın rakipsiz zarafet, cesur yenilikler ve yaratıcı tasarımcılar tarafından yönetilen son derece öncü bir markadır. House of Dior'un sınırsız mirasının derinliklerine inen yaratıcı tasarımcıların her biri moda tarihinde kilometre taşları niteliğindedir. Koleksiyonlarımızın her birinde yaratıcılık: malzeme ve tekniklerden sanatçı işbirliklerine ve cüretkar iletişime kadar, Dior moda yaratır.
Mücevher tasarımcısı bir aileden gelen FRED SAMUEL genlerinde olan zarifliğini mücevherlerine yansıtmayı ve 75 yıldır modada Fransızların lüks kavramının sembolü olmayı başarmıştır.
Fred gücünü, kalıcı ve sadık müşteri yaratma anlayışı ile her geçen gün büyütürken, dünyaca tanınmış ve 55 ülkede dağıtım ağı bulunan prestijli bir marka haline gelmiştir.
Ürünlerinin alametifarikası çerçevelerin gözlük zanaatkârları tarafından 274 kez elde işlem görerek üretilmesindedir. Her bir ürünün kendisine ait özel seri numarası vardır ve bu numaralar her gözlüğün saplarına özenle işlenir.
Üretimde Altın, Platinyum, Paladyum gibi değerli kaplamalar; Elmas, yakut, safir, lal taşı, inci, ametit, kuvars gibi değerli taşlar kullanılmaktadır. Taşlar elde zanaatkârlar tarafından mücevher atölyesinde tek tek çerçeveye işlenir. Her bir gözlük modern mücevher segmentindedir.
Celine, her ne kadar 1945 yılında, Celine ve Richard Vipiana Paris'te çocuklar için ısmarlama ayakkabılar üreten bir mağazada hayat bulmuş olsa da, modern modaevinin kuruluşu Vipianaların hazır giyim ürünleri satmaya başladığı 1969 yılına dayanıyor.
Tipik Fransız stilini ve yıllara dayanan tecrübeyi yansıtan Celine, hazır giyim ve aksesuarlarda 1945 yılından bu yana tanınan bir moda markası. 1996 yılında LVMH çatısı altına giren Celine her kadının kendinden bir parça ruh bulduğu en özel global markalardan biri olma özelliğini koruyor.
1846 yılında Madrid'de kurulan LOEWE, deri ürünlerin tasarımı ile başladığı moda sektöründe LVMH' in bir parçası haline gelmesi ile farklı ürün gruplarında da özel tasarım anlayışını hayranları ile buluşturdu. 2014 yılında, yeni atanan yaratıcı yönetmen Jonathan Anderson, markanın yeniden yapılandırılmasını sağlayarak temel değerlerini ve görsel kimliğini günümüz modası için yeniden yorumlamıştır. Son olarak, hazır giyim ve aksesuar koleksiyonlarını Paris Moda Haftası’nda sunduktan sonra Loewe’ü trend belirleyici bir marka haline getirdiğini kanıtlamıştır.
Marka 1970 yılında Kenzo Takada tarafından kurulmuştur. Kenzo bünyesine 2011 yılında çalışan Humberto Leon, Carol Lim ve Newyork City yenilikçi yaklaşımlarını tasarımlara da taşımış ve markanın kimliğini çok farklı bir bakış açısına yönlendirmiştir.
Kenzo optik ve güneş gözlüğü koleksiyonlarını özgür, renkli, orijinal, trend ve çok kültürlü bir stilde tasarlayarak ürünlerini çeşitli sıfatlamalar ile tanımlamaktadır.
Özel desen ve yüksek kaliteli malzeme ile üretilen gözlükler 25-50 yaş arası özgür ruhlu, renkli, çok kültürlü kişilere hitap etmektedir. 2012 yılı itibariyle hızlı bir yükselişe geçen markanın gözlük saplarındaki metal parçalarda Kenzo mücevherlerinden, saplardaki çiçekli desenler de Kenzo hazır giyimden esinlenmiştir.
Marka 1970 yılında Kenzo Takada tarafından kurulmuştur. Kenzo bünyesine 2011 yılında çalışan Humberto Leon, Carol Lim ve Newyork City yenilikçi yaklaşımlarını tasarımlara da taşımış ve markanın kimliğini çok farklı bir bakış açısına yönlendirmiştir.
Kenzo optik ve güneş gözlüğü koleksiyonlarını özgür, renkli, orijinal, trend ve çok kültürlü bir stilde tasarlayarak ürünlerini çeşitli sıfatlamalar ile tanımlamaktadır.
Özel desen ve yüksek kaliteli malzeme ile üretilen gözlükler 25-50 yaş arası özgür ruhlu, renkli, çok kültürlü kişilere hitap etmektedir. 2012 yılı itibariyle hızlı bir yükselişe geçen markanın gözlük saplarındaki metal parçalarda Kenzo mücevherlerinden, saplardaki çiçekli desenler de Kenzo hazır giyimden esinlenmiştir.
Marka 1970 yılında Kenzo Takada tarafından kurulmuştur. Kenzo bünyesine 2011 yılında çalışan Humberto Leon, Carol Lim ve Newyork City yenilikçi yaklaşımlarını tasarımlara da taşımış ve markanın kimliğini çok farklı bir bakış açısına yönlendirmiştir.
Kenzo optik ve güneş gözlüğü koleksiyonlarını özgür, renkli, orijinal, trend ve çok kültürlü bir stilde tasarlayarak ürünlerini çeşitli sıfatlamalar ile tanımlamaktadır.
Özel desen ve yüksek kaliteli malzeme ile üretilen gözlükler 25-50 yaş arası özgür ruhlu, renkli, çok kültürlü kişilere hitap etmektedir. 2012 yılı itibariyle hızlı bir yükselişe geçen markanın gözlük saplarındaki metal parçalarda Kenzo mücevherlerinden, saplardaki çiçekli desenler de Kenzo hazır giyimden esinlenmiştir.
Marka 1970 yılında Kenzo Takada tarafından kurulmuştur. Kenzo bünyesine 2011 yılında çalışan Humberto Leon, Carol Lim ve Newyork City yenilikçi yaklaşımlarını tasarımlara da taşımış ve markanın kimliğini çok farklı bir bakış açısına yönlendirmiştir.
Kenzo optik ve güneş gözlüğü koleksiyonlarını özgür, renkli, orijinal, trend ve çok kültürlü bir stilde tasarlayarak ürünlerini çeşitli sıfatlamalar ile tanımlamaktadır.
Özel desen ve yüksek kaliteli malzeme ile üretilen gözlükler 25-50 yaş arası özgür ruhlu, renkli, çok kültürlü kişilere hitap etmektedir. 2012 yılı itibariyle hızlı bir yükselişe geçen markanın gözlük saplarındaki metal parçalarda Kenzo mücevherlerinden, saplardaki çiçekli desenler de Kenzo hazır giyimden esinlenmiştir.
Berluti, 1895'ten bu yana erkek modasında fantezi ve klasikliği bir araya getirerek kendine özgü bir tarz geliştirmiştir. Tasarım, deri kalitesi, kumaş seçimi ve kesim hassasiyeti uzmanlığı, ideal erkek gardırobunun imzalarını oluşturmuştur. Bu özelliklerini 2018 yılında gözlük üretiminde de kullanarak en önemli erkek aksesuarı sayılan gözlüğe farklı bir moda anlayışı kazandırmıştır
Bir yüz yıl içerisinde inşa edilen "Cerruti 1881", günümüzde stilin baş referansı haline gelmiş zarafet, lüks ve kalitenin ana sembollerini tasarımlarında açık bir şekilde hissettiriyor.
Bugün, İtalyan geleneksel lüks üretimini tipik Paris modernliği ve zarafeti ile birleştiren "Cerruti 1881", üretimindeki detay ve kusursuz malzeme seçimi sayesinde lüks segmentte dünyada itibar sahibi bir marka halini almıştır. "Cerruti 1881" stili her zaman yeniliklerin ön planında, öncü ve zamansız bir biçimde hafif, akıcı, kusursuzdur. Gözlük tasarım anlayışı ve el yapımı özel asetatlar ile birinci sınıf metal çerçeveler markanın doğal zarafetini yansıtmaktadır. "Cerruti 1881" tasarladığı gözlüklerle çok zarif görünmeyi ayrıca çerçeve-lens kalitesi ve tamamlayıcı aksesuarlarla önemli erkek algısı yaratmayı çok iyi başarmaktadır.
Sanat dünyasının ışıltısından ilham alan BLANCIA MILANO erkek ve kadınları, kendinden emin, zarif ve sadedir. Zerafet, koleksiyonun yüm tasarımları için başlangıç noktasıdır. Özel materyaller, titanyum ve çelik metal parçalar, kusursuz işlenmiş asetatlar, dış bölümlerde Swarovski kristalleri ve değerli taşlarla birleştirilmiştir. Yüksek teknoloji camlar ve uzman işçilik, her bir parçayı geliştirmek ve birleştirmek için harmanlanmıştır. Gözlük, belirgin ve keskin hatlara sahipken, karışık malzemeler ve aksesuarlar hem kalite hem de şıklık için kanıt niteliğindedir. Sanatsal referanslardan benzersiz tasarımlara ulaşan BLANCIA MILANO’da detaylara gösterilen özen sadece bireysel parçalara değil, aynı zamanda tüm koleksiyonun bütününe yansımaktadır
HERMOSSA, kuruluşundan beri tasarım ile eş anlamlıdır. Sıra dışı çizgisi, trendin ötesine geçen kodlarıyla moda, estetik ve imajı birleştirir. Her bir ürün, sıradanlığı odaklanmış tasarımlara karşı meydan okuyanlar için bir referans haline gelmiştir. Şehir yaşamından ilham alan yenilikçi bir yaklaşımla HERMOSSA, trendleri aşan kodlar hazırlar. Sanat, film ve fotoğrafçılık gibi modadan uzak, zaman zaman görünüşte olağandışı bakış açılarını yorumlayan tasarım disiplini ile tutkulu incelemelerden meydana çıkan koleksiyonlar oluşturur. Deneysellik, HERMOSSA'nın tercih ettiği bir ifade biçimidir. Her koleksiyonda, paylaşılan estetik kodlar alışılmadık bir perspektiften yeniden yorumlanırken, yeni ürünler teknoloji ve tecrübenin kullanımıyla malzeme sıradanlığına da meydan okumaktadır.
DESPADA, kadınlar, erkekler, gençler ve çocuklar için sürdürülebilir bir şekilde rahatlığı moda ve kalite ile birlikte sunar. Koleksiyon, dünyanın dört bir yanındaki moda hayranlarının kişisel tarzlarını ifade etmelerine yardımcı olmak için ışıltılı modellerden özel tasarım ürünlere ve günlük gözlüklerden yüksek performanslı spor gözlüklerine kadar geniş bir yelpazeyi içerir. DESPADA modadan çok daha fazlasıdır. DESPADA'nın misyonu, uzun süre kullanılmak ve sevilmek üzere tasarlanmıştır., Yaygın olarak erişilebilir, iyi yapılmış, dayanıklı ürünlerle kaliteyi kolay ulaşılabilir bir biçimde sunmaktır.
GIGI Studios, Barselona'da her zaman gözlüklerle çevrili bir aile tarafından kurulmuş bir markadır. GIGI Studios, geleceği tutkuyla kucaklarken bilgi ve deneyimi aktarmaktadır. GIGI Studios, ayrım gözetmeksizin insanları kendilerini daha yaratıcı ve özgüvenli hissettirerek kendilerini ifade etmelerinde desteklemek istemektedir. GIGI Studios'un tasarımları, bireyin benzersizliğini artıran tasarımlar arayan malzemeler, şekiller ve renkler aracılığıyla bir keşif süreci olan sürekli iyileştirmenin sonucudur. GIGI Studios gözlükleri, farklı yüzlere ve yaşam tarzlarına uyacak ve farklı estetik ve etkileyici ihtiyaçları karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.
1927 yılında Fransa’da doğan Hubert De Givenchy tarafından kurulan marka 1952 Yılında ilk mağazasını Paris’de açtı. Hubert De Givenchy’nin uzun yıllar yakın dostluk kurduğu Audrey Hepbern her özel davetinde, fotoğraf çekimlerinde Givenchy giymeyi tercih etti. Hubert De Givenchy’nin ünlü sözü "elbise bir kadının vücudunu takip etmelidir, elbisenin şeklini takip eden vücut olmamalıdır” dönemin moda takipçileri tarafından Givenchy markasını bilirkişi konumuna getirmiştir. 1952 Yılından itibaren kadın giyim yapan marka 1969 yılında erkek giyim tasarımları yapmaya başlar, devamında parfum ve aksesuar ürünleri de koleksiyonlarına katılır. Givenchy zarafet, sofistike ve kadınlığın çağdaş duruşunun yeniden yorumlanması vizyonu ile tasarımlarına devam etmektedir. 1988 Yılında LVMH grubuna katılan Givenchy’nin bugün kreatif direktörü Matthew M. Williams ile yenilikçi bakışını ortaya koymaktadır.