Barton Perreira, bağımsız bir marka olarak dünyaya farklı bir gözle bakar; yalnızca en kaliteli gözlükleri üretmek adına zanaatkarlığa yatırım yapmaya önem verir. Japonya’da özenle el işçiliğiyle üretilen bir Barton Perreira çerçevesinin son haline gelmesi haftalar alır. Her detaya duydukları tutku ile öne çıkan Japonya’nın önde gelen zanaatkarları, Barton Perreira gözlüklerinin her bir ayrıntısını hassasiyet ve ustalıkla hayata geçirir.
Berluti, 1895'ten bu yana erkek modasında fantezi ve klasikliği bir araya getirerek kendine özgü bir tarz geliştirmiştir. Tasarım, deri kalitesi, kumaş seçimi ve kesim hassasiyeti uzmanlığı, ideal erkek gardırobunun imzalarını oluşturmuştur. Bu özelliklerini 2018 yılında gözlük üretiminde de kullanarak en önemli erkek aksesuarı sayılan gözlüğe farklı bir moda anlayışı kazandırmıştır
Bvlgari, dünyanın önde gelen lüks eşya üreticilerinden biridir. Bvlgari, kurulduğu günden bu yana geleneksel olarak en yüksek kalitede mücevher ve saat üretimi ile uğraşmış ve daha sonra hayranlarına parfüm, ipek eşarp, gözlük, deri eşya ve çeşitli aksesuarlar sunarak faaliyet alanını genişletmiştir.
Celine, her ne kadar 1945 yılında, Celine ve Richard Vipiana Paris'te çocuklar için ısmarlama ayakkabılar üreten bir mağazada hayat bulmuş olsa da, modern modaevinin kuruluşu Vipianaların hazır giyim ürünleri satmaya başladığı 1969 yılına dayanıyor.
Tipik Fransız stilini ve yıllara dayanan tecrübeyi yansıtan Celine, hazır giyim ve aksesuarlarda 1945 yılından bu yana tanınan bir moda markası. 1996 yılında LVMH çatısı altına giren Celine her kadının kendinden bir parça ruh bulduğu en özel global markalardan biri olma özelliğini koruyor.
Cerruti, öncelikle 1700'lerin ortalarından itibaren dokumacılıkla uğraşan bir İtalyan ailesinin adıdır.
1881 yılında, Nino Cerruti'nin dedesi Antonio Cerruti, Piedmont bölgesindeki Biella kasabasında Lani!icio Cerruti adlı bir tekstil üretim işletmesi kurdu. 1951 yılında, 20 yaşındaki Nino Cerruti, aile şirketini devralarak yönetimini üstlendi. Bu süreçte, tekstil üreticisini modernize ederek giyim üretimini de bünyesine kattı. Bu gelişme, Cerruti markasının tarihinin başlangıcını simgelemektedir... CERRUTI 1881, terzilikteki mükemmeliyet mirasıyla yeni bir döneme adım atıyor ve bugünün zarif, şehirli ve uluslararası müşterilerinin ihtiyaçlarını kucaklıyor. Marka, hem erkekler hem de kadınlar için zamansız, özgün ve zahmetsizce şık moda sunmak konusunda sadık kalmaya devam ediyor.
Christian Dior, 1905 yılında Fransa’nın Granville şehrinde doğdu. Dior ailesi hayvancılık sektöründe servet kazandı ve 1905'te “Les Rhumbs” adlı ihtişamlı bir eve taşındı. Bahçeyi çok seven annesi Madeleine Dior, bu tutkusuyla oğlu Christian’a ilham verdi. Bahçelere ve çiçeklere olan ilgisi, Dior’un tasarımlarına yansıdı.
1947’de, 30 Avenue Montaigne’deki ilk Dior butiği açıldı. Dior, dönemin moda ikonu Marlene Dietrich ve Eva Peron gibi güçlü kadınların yanı sıra Prenses Margaret gibi kraliyet üyelerini de giydirdi. 1957’de Time dergisine kapak olan Christian Dior, aynı yıl Toskana’da geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.
Marka, bu kayba rağmen mirasını sürdürerek 1967’de Baby Dior departmanını, 1969’da ise ilk Dior gözlük koleksiyonunu piyasaya sürdü.
Christian Dior’dan Maria Grazia Chiuri’ye uzanan 70 yılı aşkın süreçte, Dior, cesur yenilikler ve yaratıcı tasarımlarla moda dünyasının öncü markalarından biri olmayı sürdürdü. Dior’un koleksiyonları, malzeme, teknik, sanatçı iş birlikleri ve yaratıcı iletişimle her zaman benzersiz moda anlayışını yansıtır.
Fendi, kürk, hazır giyim, deri ürünler, ayakkabı, parfüm, gözlük, saat ve aksesuar üreten bir İtalyan lüks moda markasıdır. 1925 yılında Roma’da kurulan Fendi, özellikle kürk, kürk aksesuarları ve deri ürünleriyle tanınmaktadır.
Lüks anlayışını yaratıcılık ve ustaca tekniklerle mükemmelliğe dönüştüren Fendi, beklenmedik kesimlerin ve gerçek lüksün şaşırtıcı bir uyumunu sunar. Fendi, gözlük tasarımına öncü bir İtalyan moda evinin perspektifinden yaklaşmaktadır.
Mücevher tasarımcısı bir aileden gelen FRED SAMUEL genlerinde olan zarifliğini mücevherlerine yansıtmayı ve 75 yıldır modada Fransızların lüks kavramının sembolü olmayı başarmıştır.
Fred gücünü, kalıcı ve sadık müşteri yaratma anlayışı ile her geçen gün büyütürken, dünyaca tanınmış ve 55 ülkede dağıtım ağı bulunan prestijli bir marka haline gelmiştir.
Ürünlerinin alametifarikası çerçevelerin gözlük zanaatkârları tarafından 274 kez elde işlem görerek üretilmesindedir. Her bir ürünün kendisine ait özel seri numarası vardır ve bu numaralar her gözlüğün saplarına özenle işlenir.
Üretimde Altın, Platinyum, Paladyum gibi değerli kaplamalar; Elmas, yakut, safir, lal taşı, inci, ametit, kuvars gibi değerli taşlar kullanılmaktadır. Taşlar elde zanaatkârlar tarafından mücevher atölyesinde tek tek çerçeveye işlenir. Her bir gözlük modern mücevher segmentindedir.
1927 yılında Fransa’da doğan Hubert De Givenchy tarafından kurulan marka 1952 Yılında ilk mağazasını Paris’de açtı. Hubert De Givenchy’nin uzun yıllar yakın dostluk kurduğu Audrey Hepbern her özel davetinde, fotoğraf çekimlerinde Givenchy giymeyi tercih etti. Hubert De Givenchy’nin ünlü sözü "elbise bir kadının vücudunu takip etmelidir, elbisenin şeklini takip eden vücut olmamalıdır” dönemin moda takipçileri tarafından Givenchy markasını bilirkişi konumuna getirmiştir. 1952 Yılından itibaren kadın giyim yapan marka 1969 yılında erkek giyim tasarımları yapmaya başlar, devamında parfum ve aksesuar ürünleri de koleksiyonlarına katılır. Givenchy zarafet, sofistike ve kadınlığın çağdaş duruşunun yeniden yorumlanması vizyonu ile tasarımlarına devam etmektedir. 1988 Yılında LVMH grubuna katılan Givenchy’nin bugün kreatif direktörü Matthew M. Williams ile yenilikçi bakışını ortaya koymaktadır.
HERMOSSA, kuruluşundan beri tasarım ile eş anlamlıdır. Sıra dışı çizgisi, trendin ötesine geçen kodlarıyla moda, estetik ve imajı birleştirir. Her bir ürün, sıradanlığı odaklanmış tasarımlara karşı meydan okuyanlar için bir referans haline gelmiştir. Şehir yaşamından ilham alan yenilikçi bir yaklaşımla HERMOSSA, trendleri aşan kodlar hazırlar. Sanat, film ve fotoğrafçılık gibi modadan uzak, zaman zaman görünüşte olağandışı bakış açılarını yorumlayan tasarım disiplini ile tutkulu incelemelerden meydana çıkan koleksiyonlar oluşturur. Deneysellik, HERMOSSA'nın tercih ettiği bir ifade biçimidir. Her koleksiyonda, paylaşılan estetik kodlar alışılmadık bir perspektiften yeniden yorumlanırken, yeni ürünler teknoloji ve tecrübenin kullanımıyla malzeme sıradanlığına da meydan okumaktadır.
Marka 1970 yılında Kenzo Takada tarafından kurulmuştur. Kenzo bünyesine 2011 yılında çalışan Humberto Leon, Carol Lim ve Newyork City yenilikçi yaklaşımlarını tasarımlara da taşımış ve markanın kimliğini çok farklı bir bakış açısına yönlendirmiştir.
Kenzo optik ve güneş gözlüğü koleksiyonlarını özgür, renkli, orijinal, trend ve çok kültürlü bir stilde tasarlayarak ürünlerini çeşitli sıfatlamalar ile tanımlamaktadır.
Özel desen ve yüksek kaliteli malzeme ile üretilen gözlükler 25-50 yaş arası özgür ruhlu, renkli, çok kültürlü kişilere hitap etmektedir. 2012 yılı itibariyle hızlı bir yükselişe geçen markanın gözlük saplarındaki metal parçalarda Kenzo mücevherlerinden, saplardaki çiçekli desenler de Kenzo hazır giyimden esinlenmiştir.
1846 yılında Madrid'de kurulan LOEWE, deri ürünlerin tasarımı ile başladığı moda sektöründe LVMH' in bir parçası haline gelmesi ile farklı ürün gruplarında da özel tasarım anlayışını hayranları ile buluşturdu. 2014 yılında, yeni atanan yaratıcı yönetmen Jonathan Anderson, markanın yeniden yapılandırılmasını sağlayarak temel değerlerini ve görsel kimliğini günümüz modası için yeniden yorumlamıştır. Son olarak, hazır giyim ve aksesuar koleksiyonlarını Paris Moda Haftası’nda sunduktan sonra Loewe’ü trend belirleyici bir marka haline getirdiğini kanıtlamıştır.
İngiltere’nin en yaratıcı ailelerden birinin içine doğan Stella McCartney, Beatles müzik grubu üyelerinden Paul McCartney’nin kızıdır. Central St Martins moda okulunda okuyan Stella McCartney kadın giyim tasarımları hemen dikkat çekmeye başladı. Maskülen çizgileri, erkeksi enerjisi, cesur estetik anlayışı ile hızla adından söz ettirmeye başladı. Hayvan hakları savunucusu, aktivist karaktere sahip McCartney bakış açısını her kategorideki ürünlere yansıtmayı başardı. 2001 Yılında ilk kadın koleksiyonunu sunan marka, 2003 yılında parfüm kategorisinde ürünler sunmaya başladı. 2004 yılında Adidas markası ile iş birliği gerçekleştiren marka bugün iç giyim, çocuk, çanta, gözlük kategorileriyle birlikte geniş bir koleksiyon sunmaktadır.
TAG Heuer'ın yenilikçi gözlükleri, İsviçre işçiliğinin hassasiyeti ve avangard tasarımının birleşimiyle dikkat çeker. Performansı, sporu, işlevselliği, tarzı ve yeniliği sunma kararlılığı, gözlüklerinde benzersiz kalite ve konfor sağlar. Yenilenmiş koleksiyon, üç farklı hattı içerir: Pro Performans, Spor Performansı ve Günlük Şehir Performansı. Pro Performans, sporcular ve maceraperestler için son teknolojiyi avangard tasarımla buluşturur. Tag Heuer, form ve işlev odaklı olarak hareket eder ve gözlük teknolojisinde öncüdür. Her biri özenle tasarlanmış güneş gözlükleri, markanın tutkusunu ve prestijini yansıtır. Performansınızı artırmak için bugün Tag Heuer'ı tercih edin.
Vuarnet, Sporoptic Pouilloux, S.A. tarafından Fransa’da üretilen ve sahip olunan bir gözlük markasıdır. Marka, 1957 yılında Fransız optisyenler Roger Pouilloux ve Joseph Hatchiguian tarafından icat edilen Skilynx lensinin geliştirilmesiyle ortaya çıkmıştır. Gözlükler ilk olarak Skilynx Acier adı altında pazarlanmış ve Fransız Kayak Takımı'na sağlanmıştır. Fransız alp disiplini kayakçısı Jean Vuarnet, 1960 Kış Olimpiyatları'nda iniş kategorisinde altın madalya kazandıktan sonra, 1961 yılında gözlüklerin onun soyadıyla marka olarak pazarlanması için bir anlaşmaya varılmıştır. Vuarnet, daha sonra 1984 Los Angeles Yaz Olimpiyatları’nın resmi kurumsal sponsoru olmuştur.
GIGI Studios, Barselona'da her zaman gözlüklerle çevrili bir aile tarafından kurulmuş bir markadır. GIGI Studios, geleceği tutkuyla kucaklarken bilgi ve deneyimi aktarmaktadır. GIGI Studios, ayrım gözetmeksizin insanları kendilerini daha yaratıcı ve özgüvenli hissettirerek kendilerini ifade etmelerinde desteklemek istemektedir. GIGI Studios'un tasarımları, bireyin benzersizliğini artıran tasarımlar arayan malzemeler, şekiller ve renkler aracılığıyla bir keşif süreci olan sürekli iyileştirmenin sonucudur. GIGI Studios gözlükleri, farklı yüzlere ve yaşam tarzlarına uyacak ve farklı estetik ve etkileyici ihtiyaçları karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.
Blancia Milano gözlük üretim geleneğini yansıtan koleksiyonları, klasik zarafeti ve mükemmelliği bir arada sunuyor. Blancia Milano klasik modelleri ile sektörün öncülerinden biri olmayı hedefliyor. Bu ayrıcalıklı gözlüklerin çerçeveleri, benzersiz özellikler taşıyan flash ayna, çift renkli degrade cam, diamond cutting özellikleri ile sunuluyor.
Blancia Milano gözlük üretim geleneğini yansıtan koleksiyonları, klasik zarafeti ve mükemmelliği bir arada sunuyor. Blancia Milano klasik modelleri ile sektörün öncülerinden biri olmayı hedefliyor. Bu ayrıcalıklı gözlüklerin çerçeveleri, benzersiz özellikler taşıyan flash ayna, çift renkli degrade cam, diamond cutting özellikleri ile sunuluyor.