Barton Perreira, bağımsız bir marka olarak dünyaya farklı bir gözle bakar; yalnızca en kaliteli gözlükleri üretmek adına zanaatkarlığa yatırım yapmaya önem verir. Japonya’da özenle el işçiliğiyle üretilen bir Barton Perreira çerçevesinin son haline gelmesi haftalar alır. Her detaya duydukları tutku ile öne çıkan Japonya’nın önde gelen zanaatkarları, Barton Perreira gözlüklerinin her bir ayrıntısını hassasiyet ve ustalıkla hayata geçirir.
Berluti, 1895’ten bu yana erkek modasında fantezi ve klasikliği bir araya getirerek kendine özgü bir tarz geliştirmiştir. Tasarım, deri kalitesi, kumaş seçimi ve kesim hassasiyeti uzmanlığı, ideal erkek gardırobunun imzalarını oluşturmuştur. Bu özelliklerini 2018 yılında gözlük üretiminde de kullanarak en önemli erkek aksesuarı sayılan gözlüğe farklı bir moda anlayışı kazandırmıştır.
Bvlgari, dünyanın önde gelen lüks eşya üreticilerinden biridir. Bvlgari, kurulduğu günden bu yana geleneksel olarak en yüksek kalitede mücevher ve saat üretimi ile uğraşmış ve daha sonra hayranlarına parfüm, ipek eşarp, gözlük, deri eşya ve çeşitli aksesuarlar sunarak faaliyet alanını genişletmiştir.
Serpenti Forever” çantasının ikonik tokasından ilham alan cesur ve zarif gözlükler, menteşe kısmında süslenmiş yılan başı ve saplarda yer alan BVLGARI imzası ile dikkat çekiyor.
Zarif Viper koleksiyonu, efsanevi yılanın Serpenti Viper takılarından ilham alıyor. Vizyoner tasarım, titiz detaylarla göz kamaştırıyor.
Klasik pilot modeline alışılmadık bir yaklaşım olan “Octo Finissimo” Erkek gözlük çerçevesi, benzersiz sekizgen tasarımı ve zamansız modern havasıyla efsaneleşmiş ikonik saatten ilham alıyor.
Celine, her ne kadar 1945 yılında, Celine ve Richard Vipiana Paris’te çocuklar için ısmarlama ayakkabılar üreten bir mağazada hayat bulmuş olsa da, modern modaevinin kuruluşu Vipianaların hazır giyim ürünleri satmaya başladığı 1969 yılına dayanıyor.
Tipik Fransız stilini ve yıllara dayanan tecrübeyi yansıtan Celine, hazır giyim ve aksesuarlarda 1945 yılından bu yana tanınan bir moda markası. 1996 yılında LVMH çatısı altına giren Celine her kadının kendinden bir parça ruh bulduğu en özel global markalardan biri olma özelliğini koruyor.
Bu cesur asetat çerçeve, ilk kez 2021 İlkbahar-Yaz Kadın koleksiyonunda Monaco’da tanıtıldı ve hızla Maison’un ikonik stillerinden biri haline geldi. 1970’lerden gelen Maison’un arşiv imzası “Triomphe” ile süslenen bu sembol, Paris’teki Arc de Triomphe’u çevreleyen zincirlerden esinlenen Maison’un kurucusu Céline Vipiana tarafından tasarlandı.
CELINE’in gözlük koleksiyonunun vazgeçilmez bir tarzı olan bu ikonik optik çerçeve, sağlam asetattan üretilmiş olup Maison’un gardırobunun temel aksesuarlarından biridir. Hem trend hem de sofistike bir görünüme sahip olan bu model, saplarındaki CELINE’e özgü üç nokta imzasını sergileyerek ikonik CELINE görünümünü garanti eder.
CELINE’in en yeni imza tarzlarından biri olan ve ünlü Paris anıtından adını alan Triomphe modelinin metal versiyonu, benzersiz, sofistike ve göz alıcı bir tasarımdır. Maison’un yaratıcılığının ve uzmanlığının mükemmel bir örneği olan bu model, ilk olarak CELINE’in “Baie des Anges” koleksiyonunun defilesinde görülmüştür. Saplarında Triomphe logosu bulunan bu yuvarlak altın tonlu metal güneş gözlükleri, dünyanın en çok aranan gözlük modellerinden biridir.
Cerruti, öncelikle 1700’lerin ortalarından itibaren dokumacılıkla uğraşan bir İtalyan ailesinin adıdır.
1881 yılında, Nino Cerruti’nin dedesi Antonio Cerruti, Piedmont bölgesindeki Biella kasabasında Lani!icio Cerruti adlı bir tekstil üretim işletmesi kurdu. 1951 yılında, 20 yaşındaki Nino Cerruti, aile şirketini devralarak yönetimini üstlendi. Bu süreçte, tekstil üreticisini modernize ederek giyim üretimini de bünyesine kattı. Bu gelişme, Cerruti markasının tarihinin başlangıcını simgelemektedir… CERRUTI 1881, terzilikteki mükemmeliyet mirasıyla yeni bir döneme adım atıyor ve bugünün zarif, şehirli ve uluslararası müşterilerinin ihtiyaçlarını kucaklıyor. Marka, hem erkekler hem de kadınlar için zamansız, özgün ve zahmetsizce şık moda sunmak konusunda sadık kalmaya devam ediyor.
Christian Dior, 1905 yılında Fransa’nın Granville şehrinde doğdu. Dior ailesi hayvancılık sektöründe servet kazandı ve 1905’te “Les Rhumbs” adlı ihtişamlı bir eve taşındı. Bahçeyi çok seven annesi Madeleine Dior, bu tutkusuyla oğlu Christian’a ilham verdi. .
1947’de, 30 Avenue Montaigne’deki ilk Dior butiği açıldı. Dior, dönemin moda ikonu Marlene Dietrich ve Eva Peron gibi güçlü kadınların yanı sıra Prenses Margaret gibi kraliyet üyelerini de giydirdi. Marka, bu kayba rağmen mirasını sürdürerek 1967’de Baby Dior departmanını, 1969’da ise ilk Dior gözlük koleksiyonunu piyasaya sürdü.
Christian Dior’dan Maria Grazia Chiuri’ye uzanan 70 yılı aşkın süreçte, Dior, cesur yenilikler ve yaratıcı tasarımlarla moda dünyasının öncü markalarından biri olmayı sürdürdü.
Maria Grazia Chiuri tarafından Dior 2021 Sonbahar defilesi için tasarlanan Dior Signature gözlük serisi, her sezon yeni ve benzersiz modellerle zenginleşiyor. Zarif tasarımıyla dikkat çeken B1U varyasyonu, ikonik Dior Book Tote’un nakışlarını anımsatan “Christian Dior” ismiyle süslenmiş bir çerçeve sunuyor. Her görünüme zarafet katan bu vazgeçilmez parçalar, şıklığı tamamlıyor.
Cesur ve göz alıcı 30 Montaigne S8U güneş gözlükleri, büyük kare şekliyle ultra modern bir stil sunar. Tam anlamıyla bir ifade niteliğinde olan saplardaki altın kaplama “CD” logosu, 30 Montaigne çantasının tokasını anımsatarak belirgin bir Dior dokunuşu yaratır.
CDior gözlükleri, altın rengindeki “CD” menteşe ile süslenmiş kare çerçevesiyle couture bir görünüm vaat ediyor. 30 Montaigne küpesini anımsatan bu detay, Dior’un sonsuz kodlarından biridir. Saplarda yer alan “Christian Dior” imzası ise ekstra bir zarafet katarken, bu gözlükler hem bir mücevher hem de her arzu nesnesidir.
FENDI markası, 1925 yılında Adele ve Edoardo Fendi tarafından Roma’da kuruldu. İlk FENDI butik mağazası – bir çanta dükkanı ve kürk atölyesi – açıldı. Kısa sürede uluslararası alanda büyük beğeni kazanan FENDI, zarafeti, el işçiliği, yenilikçiliği ve stiliyle tanınan bir marka olarak öne çıktı. 1965 yılında Karl Lagerfeld ile başlayan iş birliği 54 yıl sürdü ve 1992’de Silvia Venturini Fendi, Sanatsal Yönetim’de ona eşlik etti. 1994 yılında Deri Ürünler Aksesuarları’nın sorumluluğunu üstlenen Silvia Venturini Fendi, daha sonra Erkek Giyim hattının yöneticisi oldu. 2000 yılında LVMH Grubu, FENDI’yi satın alarak 2001 yılında çoğunluk hissedarı oldu. Eylül 2020’de Kim Jones, Couture ve Kadın Giyim Sanatsal Direktörü olarak atanırken, Fendi ailesinin dördüncü kuşak üyesi Delfina Delettrez Fendi, Mücevher Sanatsal Direktörü olarak Maison’a katıldı. Bugün FENDI, kalite, gelenek, deney ve yaratıcılıkla eş anlamlıdır.
Kim Jones’un 2021 Sonbahar/Kış koleksiyonundaki çıkışıyla tanıtılan ikonik “Fendi First” çantasına atıfta bulunan F logosu, bu zarif ve abartılı Kelebek şeklinin güçlü imzasıdır.
Cesur ve göz alıcı 30 Montaigne S8U güneş gözlükleri, büyük kare şekliyle ultra modern bir stil sunar. Tam anlamıyla bir ifade niteliğinde olan saplardaki altın kaplama “CD” logosu, 30 Montaigne çantasının tokasını anımsatarak belirgin bir Dior dokunuşu yaratır.
Kadın gözlük koleksiyonunda tanıtılan “Fendigraphy” serisi, şimdi Erkek gözlük koleksiyonunu fethediyor. Bu seri, saplarında büyük, grafik ve ayırt edici FENDI harf imzasıyla süslenmiş cesur dikdörtgen asetat çerçeveler sunuyor – Fendi Erkek koleksiyonlarının avangart ve rahat ruhuna bir selam niteliğinde.
Mücevher tasarımcısı bir aileden gelen FRED SAMUEL genlerinde olan zarifliğini mücevherlerine yansıtmayı ve 75 yıldır modada Fransızların lüks kavramının sembolü olmayı başarmıştır.
Fred gücünü, kalıcı ve sadık müşteri yaratma anlayışı ile her geçen gün büyütürken, dünyaca tanınmış ve 55 ülkede dağıtım ağı bulunan prestijli bir marka haline gelmiştir.
Ürünlerinin alametifarikası çerçevelerin gözlük zanaatkârları tarafından 274 kez elde işlem görerek üretilmesindedir. Her bir ürünün kendisine ait özel seri numarası vardır ve bu numaralar her gözlüğün saplarına özenle işlenir.
Üretimde Altın, Platinyum, Paladyum gibi değerli kaplamalar; Elmas, yakut, safir, lal taşı, inci, ametit, kuvars gibi değerli taşlar kullanılmaktadır. Taşlar elde zanaatkârlar tarafından mücevher atölyesinde tek tek çerçeveye işlenir. Her bir gözlük modern mücevher segmentindedir.
Force 10 güneş gözlükleri, Fred’in “Force 10” takı serisini anımsatarak onun kodlarını, yani mandal ve kabloyu taşıyor. Yelkenli teknelerden ilham alarak Akdeniz ruhuna bir saygı duruşu niteliğinde.
Çerçevesiz “Force 10” tarzı, parlak altın burun köprüsü ve saplarda uyumlu çift deniz kablosu ile dikkat çekiyor. Cesaret, özgürlük ve cesurluğu kutlayan bu zamansız ama avangart tasarım, asetat uçlarda ince bir şekilde işlenmiş Fred logosuyla süslenmiştir.
Force 10 Godron” serisinin bir parçası olan bu yarı çerçeveli klasik dikdörtgen şekil, Force 10 takı referansı ile FRED’in DNA’sını anımsatıyor. Zamansız tasarım, asetat uçlarda işlenmiş bir logo ile süslenmiştir.
1927 yılında Fransa’da doğan Hubert De Givenchy tarafından kurulan marka 1952 Yılında ilk mağazasını Paris’de açtı. Hubert De Givenchy’nin uzun yıllar yakın dostluk kurduğu Audrey Hepbern her özel davetinde, fotoğraf çekimlerinde Givenchy giymeyi tercih etti. Hubert De Givenchy’nin ünlü sözü “elbise bir kadının vücudunu takip etmelidir, elbisenin şeklini takip eden vücut olmamalıdır” dönemin moda takipçileri tarafından Givenchy markasını bilirkişi konumuna getirmiştir. 1952 Yılından itibaren kadın giyim yapan marka 1969 yılında erkek giyim tasarımları yapmaya başlar, devamında parfum ve aksesuar ürünleri de koleksiyonlarına katılır. Givenchy zarafet, sofistike ve kadınlığın çağdaş duruşunun yeniden yorumlanması vizyonu ile tasarımlarına devam etmektedir. 1988 Yılında LVMH grubuna katılan Givenchy’nin bugün kreatif direktörü Matthew M. Williams ile yenilikçi bakışını ortaya koymaktadır.
3D baskı tekniğiyle üretilen son derece yenilikçi ve moda öncüsü olan bu güneş gözlüğü Maison’un güçlü ve ayırt edici yaratıcı vizyonunu yansıtıyor. Modaya yönelik cesur ve trend odaklı olan bu yeni unisex stil, ilk tanıtımından bu yana bir moda ikonu olmuştur. Giv Cut, defileden sadece birkaç hafta sonra mağazalarda satışa sunulan ilk 3D baskı lüks gözlük modeli olmuştur.
İlk olarak Hubert de Givenchy tarafından tanıtılan dört katlı G logosu, kurucunun H ve G harflerinin hiyeroglif biçiminde temsilidir ve Mısır’a yaptığı seyahatlerden ilham alır. Bu ikonik “4G” logo ifadesi, geometrik kedi gözü tarzını süslüyor.
Hubert de Givenchy’nin arşivlerinden yenilenen detaylarla ve Audrey Hepburn’ün “Tiffany’de Kahvaltı” filmindeki kıyafetinden ilham alarak tasarlanan “Pearl” güneş gözlükleri, Maison’un zengin mirasına ve ikonik kodlarına bir saygı duruşu niteliğindedir. Bu stil, her gün kullanılacak vazgeçilmez bir kült parça olma yolunda ilerliyor.
HERMOSSA, kuruluşundan beri tasarım ile eş anlamlıdır. Sıra dışı çizgisi, trendin ötesine geçen kodlarıyla moda, estetik ve imajı birleştirir. Her bir ürün, sıradanlığı odaklanmış tasarımlara karşı meydan okuyanlar için bir referans haline gelmiştir. Şehir yaşamından ilham alan yenilikçi bir yaklaşımla HERMOSSA, trendleri aşan kodlar hazırlar. Sanat, film ve fotoğrafçılık gibi modadan uzak, zaman zaman görünüşte olağandışı bakış açılarını yorumlayan tasarım disiplini ile tutkulu incelemelerden meydana çıkan koleksiyonlar oluşturur. Deneysellik, HERMOSSA’nın tercih ettiği bir ifade biçimidir. Her koleksiyonda, paylaşılan estetik kodlar alışılmadık bir perspektiften yeniden yorumlanırken, yeni ürünler teknoloji ve tecrübenin kullanımıyla malzeme sıradanlığına da meydan okumaktadır.
Marka 1970 yılında Kenzo Takada tarafından kurulmuştur. Kenzo bünyesine 2011 yılında çalışan Humberto Leon, Carol Lim ve Newyork City yenilikçi yaklaşımlarını tasarımlara da taşımış ve markanın kimliğini çok farklı bir bakış açısına yönlendirmiştir.
Yumuşak açılarla klasik kedi gözü şeklini yeniden yorumlayan bu abartılı stil, yeni KENZO logosu “Boke Flower” ile süslenmiş vintage esintili çerçeveye feminen ve sofistike bir cazibe katıyor.
Canlı renkli Havana, uyumlu ve dikkat çekici lenslerle Maison’un doğa dostu yaklaşımını yansıtır ve yeni Sanat Direktörü’nün Maison’un kurucusu Kenzo Takada ile paylaştığı benzersiz ve özgür ruhlu yaratıcı enerjiyi yansıtır.
Hubert de Givenchy’nin arşivlerinden yenilenen detaylarla ve Audrey Hepburn’ün “Tiffany’de Kahvaltı” filmindeki kıyafetinden ilham alarak tasarlanan “Pearl” güneş gözlükleri, Maison’un zengin mirasına ve ikonik kodlarına bir saygı duruşu niteliğindedir. Bu stil, her gün kullanılacak vazgeçilmez bir kült parça olma yolunda ilerliyor.
1846 yılında Madrid’de kurulan LOEWE, deri ürünlerin tasarımı ile başladığı moda sektöründe LVMH’ in bir parçası haline gelmesi ile farklı ürün gruplarında da özel tasarım anlayışını hayranları ile buluşturdu. 2014 yılında, yeni atanan yaratıcı yönetmen Jonathan Anderson, markanın yeniden yapılandırılmasını sağlayarak temel değerlerini ve görsel kimliğini günümüz modası için yeniden yorumlamıştır. Son olarak, hazır giyim ve aksesuar koleksiyonlarını Paris Moda Haftası’nda sunduktan sonra Loewe’ü trend belirleyici bir marka haline getirdiğini kanıtlamıştır.
Loewe Anagram koleksiyonunun bir parçası olan Screen güneş gözlükleri, sinema dünyasına zamansız cat eye şekliyle markanın ikonik motifiyle süslenmiştir.
LOEWE’nin ikonik çerçevelerinden ilham alan Wave Mask, markanın eğlenceli ve yaratıcı ruhunu yansıtır.
“Inflated” modeli her sezon yeni versiyonlarla yenilenerek markanın imzası haline gelmiştir. Hacimle oynayan bu çarpıcı stil, çeşitli şekiller ile tasarlanmıştır.
İngiltere’nin en yaratıcı ailelerden birinin içine doğan Stella McCartney, Beatles müzik grubu üyelerinden Paul McCartney’nin kızıdır. Central St Martins moda okulunda okuyan Stella McCartney kadın giyim tasarımları hemen dikkat çekmeye başladı. Maskülen çizgileri, erkeksi enerjisi, cesur estetik anlayışı ile hızla adından söz ettirmeye başladı. Hayvan hakları savunucusu, aktivist karaktere sahip McCartney bakış açısını her kategorideki ürünlere yansıtmayı başardı. 2001 Yılında ilk kadın koleksiyonunu sunan marka, 2003 yılında parfüm kategorisinde ürünler sunmaya başladı. 2004 yılında Adidas markası ile iş birliği gerçekleştiren marka bugün iç giyim, çocuk, çanta, gözlük kategorileriyle birlikte geniş bir koleksiyon sunmaktadır.
Vintage esintili bu büyük pilot stil, Stella McCartney’nin bohem moda anlayışını yansıtır. Son derece ince metal saplar, Maison’un imzasını zarif bir şekilde sergilerken, açık pembe asetat uçlar gözlüğe romantik bir dokunuş katar.
Cesur dikdörtgen şekliyle dikkat çeken bu model, saplarında markanın logosunun işlendiği bir metal plaka ile süslenmiştir. Cesur ama zamansız olan bu stil, her görünüme zarif bir feminenlik katacaktır.
Falabella stili, 2010 yılında tanıtılan ikonik STELLA McCARTNEY çantasının adını almıştır. Falabella çantasının zincirlerine atıfta bulunan saplar, cesur ve büyük boyutlu bir tarz sunarak gerçek bir moda ifadesi ve Maison’un imza kodlarına bir selam niteliğindedir.
TAG Heuer’ın yenilikçi gözlükleri, İsviçre işçiliğinin hassasiyeti ve avangard tasarımının birleşimiyle dikkat çeker. Performansı, sporu, işlevselliği, tarzı ve yeniliği sunma kararlılığı, gözlüklerinde benzersiz kalite ve konfor sağlar. Yenilenmiş koleksiyon, üç farklı hattı içerir: Pro Performans, Spor Performansı ve Günlük Şehir Performansı. Pro Performans, sporcular ve maceraperestler için son teknolojiyi avangard tasarımla buluşturur. Tag Heuer, form ve işlev odaklı olarak hareket eder ve gözlük teknolojisinde öncüdür. Her biri özenle tasarlanmış güneş gözlükleri, markanın tutkusunu ve prestijini yansıtır. Performansınızı artırmak için bugün Tag Heuer’ı tercih edin.
Çok yönlü ve yenilikçi “Shield Pro” serisi, bisiklet dünyasından ilham alan, hıza odaklı sportif bir maske şekli etrafında tasarlanmıştır. Atletler ve macera tutkunları tarafından desteklenen, hassasiyet ve performansa bir övgü niteliğinde olan bu stil, yüksek performanslı malzemelerden üretilmiştir ve TAG HEUER’in öncü ruhunu mükemmel bir şekilde yansıtır.
Cesur tasarım ve klasik zarafeti ustalıkla harmanlayan bu gözlük modeli, köprü kısmında dünyanın en güçlü lifi olan ve dayanıklılığıyla paraşüt ve yelken sporlarında kullanılan Dyneema ® kablosunu taşır. Model, günlük görünümleriniz için benzersiz bir estetik çekicilik sunar.
Modern teknolojiyi bünyesinde barındıran ve TAG HEUER’ın yenilikçi mirasıyla uyumlu olarak gözlük tasarımında sınırları zorlamaya devam etme taahhüdüyle tasarlanan Flex çerçeveleri, ayarlanabilir esnek sapları ve titanyum çekirdekli, karbon fiberle karıştırılmış biyolojik polyamid kaplanmış saplarla menteşesiz bir stil sunar.
Vuarnet, Fransız mirasına sahip bir gözlük ve dağ ekipmanları markasıdır. Mineral lensli gözlükleriyle en iyi görüşü sunan, retro-fütüristik bir dokunuş ve doğa ile ilgili manevi bir anlayış sunar.
Jean Vuarnet’in mirası, sadece dağlarla sınırlı kalmaz; yenilikçi ve yaratıcı olarak tarif edilir. 1957’den itibaren Fransız Alpleri ve ABD Dağları’nda bir efsane yaratmıştır. Ünlü bir sporcu olarak Jean, 1960 yılında kayak yarışlarında Olimpiyat altın madalyası kazanmıştır.
2023 yılında Vuarnet, Thélios tarafından satın alınarak LVMH Gözlük uzmanının sahip olduğu bir marka haline gelmiştir.
Vuarnet’in orijinal ve en tanınan çerçeveleri. 60’lı yıllarda yaratılan ve Alain Delon, Romy Schneider, Mick Jagger gibi efsaneler tarafından giyilen bu modeller, tasarımın vazgeçilmez simgeleri haline gelmiştir. Vuarnet’in %100 doğal mineral cam lensleri, Fransa’nın Meaux kentindeki üretim tesisinde üretilir. Yoğun ışık koşullarına karşı maksimum koruma ve yüksek direnç sağlar.
Glacier, 1974 yılından bu yana markanın temel taşlarından biri olmuş ve dağ standardı olarak kalmıştır. Bu stil, özelleştirilebilir uyum ve koruma için çıkarılabilir yan kalkanlar, burun pedi ve iplikli kordona sahiptir. %100 doğal mineral cam lensleri, saf optik netlik, yoğun ışık koşullarına karşı maksimum koruma ve yüksek direnç sağlar.
Glacier stilinden ilham alan ICE koleksiyonu, özelleştirilebilir koruma için çıkarılabilir yan kalkanlar ve burun pediyle tasarlanmıştır. Ayarlanabilir biyolojik naylon çerçeveleri, tüm gün konfor sağlar ve %100 doğal mineral cam lensleri, en iyi koruma, yüksek tanımlı görme ve açık hava kullanımına yüksek direnç sunar.
GIGI Studios, Barselona’da her zaman gözlüklerle çevrili bir aile tarafından kurulmuş bir markadır. GIGI Studios, geleceği tutkuyla kucaklarken bilgi ve deneyimi aktarmaktadır. GIGI Studios, ayrım gözetmeksizin insanları kendilerini daha yaratıcı ve özgüvenli hissettirerek kendilerini ifade etmelerinde desteklemek istemektedir. GIGI Studios’un tasarımları, bireyin benzersizliğini artıran tasarımlar arayan malzemeler, şekiller ve renkler aracılığıyla bir keşif süreci olan sürekli iyileştirmenin sonucudur. GIGI Studios gözlükleri, farklı yüzlere ve yaşam tarzlarına uyacak ve farklı estetik ve etkileyici ihtiyaçları karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.
Blancia Milano gözlük üretim geleneğini yansıtan koleksiyonları, klasik zarafeti ve mükemmelliği bir arada sunuyor. Blancia Milano klasik modelleri ile sektörün öncülerinden biri olmayı hedefliyor. Bu ayrıcalıklı gözlüklerin çerçeveleri, benzersiz özellikler taşıyan flash ayna, çift renkli degrade cam, diamond cutting özellikleri ile sunuluyor.
DESPADA, kadınlar, erkekler, gençler ve çocuklar için sürdürülebilir bir şekilde rahatlığı moda ve kalite ile birlikte sunar. Koleksiyon, dünyanın dört bir yanındaki moda hayranlarının kişisel tarzlarını ifade etmelerine yardımcı olmak için ışıltılı modellerden özel tasarım ürünlere ve günlük gözlüklerden yüksek performanslı spor gözlüklerine kadar geniş bir yelpazeyi içerir. DESPADA modadan çok daha fazlasıdır.